duktiga ponnyer!

Mina ponnyer var bäst idag!
Bella jobbade jag inte specilet hårt. Brydde mig inte speciellt mke om hennes form utan om att hon skulle gå fram och lyssa på mig. Mamma fotade faktiskt! Men hon suger på det så det blev inte så många bra men men ;)! Jag gick över 3 bommar fast bara några få gånger. Hon var finast!♥

Vanillin fick som sagt intervall och backe. Det gick bra! Jag gjorde ingen hård intervall idag utan bara kanske 4 galopper. Så hon var bara lite svettig undersadelgjorden. Sen gick vi i backar. Och hon var super duktig. Fast ibald fuskade hon och tvär travade upp för backen. Men det gick bättre sen ;)! Lillunge!♥
Belv ett foto på henne med ;)!

vet att inte har så fin matchning med schabraken osv men jag orkade inte ha perfeckt match!;)
Och inga komentarer om att hacket sitter för långt ner.... Jag vet.... Men jag hade inte märk det förän jag ridigt klart :/


























Vanillin<3




FAVORITEN!♥♥♥♥

MYS!

ha en bra kväll och godnatt!
Kram-Angelina


Kommentarer
Postat av: Bella-skötare på welshponnyn Amour

inte för att vara dum elr så men jag tkr det är snyggare med samma färg på lindorna fram som bak..

fin blogg..

2010-09-26 @ 15:59:27
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0