erika träningen

Varför är Vanillin i brunsten igen?:O:O:O vi märkte det dirket när vi kom hem från Erika träningen. Idag hoppade vi kombination och trippelbarr . Dom låg på 90 typ. Vanillin var väldigt sur idag och ville inte direkt som jag ibland. Hon vägrade idag!:O:O inte lik henne så jag började undra vad det var. SÅ vi sadlade om massa gånger me vi fattade inte vad det var. Jag började tänka på skadan igen och kännde inte att jag ville veta typ. Men Erika sa inte att hon var utan hon bad mig bara köra om igen och ta det lite mer "positivt" mot hindret. då gick det mycket bättre!

Sen hoppade vi en sista gång och då blev det superbra!Vanillin var jättefina dom sista hoppen och det känner betydligt mycket bättre än i början. Sen när vi kom kollade vi upop henne osv.. Sen tog vi in Bella ovch Vannis var ju inne och när dom nosade på varandra så brunstade hon och köt. Såå jaa allt var bara brunsten igen! Jag kännde verkligen hur mitt hjärta lättnade när det bara var det.

Bella red jag bara barbacka på gården. Hon var superfin idag och jobbade superfint i slutet. Jag testade att göra några skänkel vikningar och hon fattade gansla bra endå. har ju lixom aldrig testade det förr på henne och vet inte omhon har gjort det tidigare. Men det gick iaf bra. Hon har blivit så duktig nu på att gå på volter och böjda spår. Hon känner nog att hon börjar bli lite mer vältränad och har fått bättre balans nu. Så ja vi ska fortsätta som vi har gjort med våra ute ritter och lite lugna tygel tag kan man väll säga?:)

Ja grattis till er som läst allt detta. Nu taggar vi Umeå om 2 veckor!



Kramar Angelina

Kommentarer
Postat av: olivia

ni kommer äga sönder på tävlingen juu :D<3

2010-09-28 @ 21:18:55
URL: http://norrlandsryttare.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0