FÖRLÅT!

kass uppdate från min sida idag och igår!!!

ja börjar med går dagen: Jag gick ut och gick med Vanillin jag och mamma i 30 min typ:)
Sen red jag dressyr på Bella ovch det gick superbra!

Idag hoppade jag Bella det gick hur bra som hellst! Hon bjöd massor mot hindrerna och var super fin. Eller ja hon bjöd mot hindrerna för att vara HON om man säger så! Hoppade bara några skutt med henne. Efter som att det gick så bra coh för att kl halv 12 skulle mamma fara till stan och jag och Tove skulle med. Jag skulle också klippa/färga håret i stan.

Måste säga att Bella var riktigt mjuk idag. Gick ganska bra att ställa henne i bägge varven osv.
Men nu kommer bilder från idag:)!










lite lång ifrån :]!




Min älskling!<3

Kommentarer
Postat av: Loella

Vilken fin form hon börjat få, heja :)

2010-09-20 @ 22:15:01
URL: http://stallbrudarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0