hovslagare

Hejsan!
har vart på folkrace heladagen och det blev full upp sen när jag komm hem så jag hann inte blogga!

Idag när jag kom hem vid 4 så kom hovslagaren. Han skodde både Vanillin & Beauty. Idag fick bella skor bak. vi tror inte att hon har haft det förr så nu fick hon ha det. Hon gick väldigt konstigt i början men nu har hon typ redan vänjt sig. När hovslagaren var klar så rongde jag olivia och frågade om hon ville rida Vannis och det ville hon. Så vi for ut på en skritt sväng i 30 min. Bella måste ju få vänja in sig ordenligt med att ha bak skor! Vannis är ju väldigt van.

I morgon så ska jag nog rida ut på båda. Efter som att bella inte är van att ha skor bak så blir det väldigt lungt nu de kommande dagarna. Vill ju min ponnys bästa.




och med de säger jag godnatt.
-Kram angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0