Ingen skola (Y)

Yes, idag har vi ingen skola, tummen upp för det (Y)
Så idag ska jag rida alla ponnyer, (gia, golle & pedro) lika bra de då man är ledig hela dagen så då fick jag ta pedro också :D
Sen blir det att göra klart mattediagnosen, träna till provet på fredag och so-provet på onsdag.
Ska nog även flytta in kaninerna idag om jag hinner, det har ju börjat bli så kallt ute nu!
Dessutom så har jag ju världens bästa uno hemma, så jag blir då inte ensam :* Tror också pappa är hemma, men han är väll ute och jobbar någonstans?:$
Ett onödigt, ointressant inlägg, men jag uppdaterade iallafall =D


världes finaste uno :*
/amanda

Kommentarer
Postat av: loisa

sv: hihi ja iförsig, de kanske blir lite mkt:$

men lindorna borde du ha!:D

2010-09-20 @ 09:54:14
URL: http://sorino.blogg.se/
Postat av: hanna

näe ja har ingen aning, men det går ju att kolla upp =) Eva vet kanske =)

2010-09-20 @ 10:51:03
URL: http://hannaolinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0