Löshoppningen

Hejsan!
Idag löshoppade ju vi Bella på ridhuset. Vi skulle vara där vid 6. Så jag tog in henne kvart i borstade och tog på boots bak och senskydd fram. När jag lastade henne så gick hon rakt på :')! asså hon är verkligen för duktig! Sen när vi kom dit skrittade jag fram henne kanske 20 min sen började vi hoppa med dom. Hon förstog ganska fort vad hon skule göra med sen blev det lite svårare.

När vi höjde hindrerna så blev hon lite tittig och lite osäker. Men hon var riktit duktig ändå! Hon stannade inte en enda gång. Men hon slog i bak bommen några gånger, men som sagt hon är ännu bara grön i hoppningen! det högsta hon hoppade låg på 80. Men jag har ju suttit på henne och hoppat 85 utan problem så jag tror bara att hon inte har så mycket själv förtroende.

När vi skulle fara hem så tvekade hon bara lite för transporten men när hon väl kom till rampen traskade hon bara på som vanligt och var snäll. När vi kom hem gjorde jag och mamma kväll och gick in. Nu har jag just gjort filmen klar. Olivia filmade henne! TACK!


Min älskade lilla flicka!♥

Kommentarer
Postat av: loisa

åh så duktig hon blivit! :D<3

2010-09-29 @ 21:52:14
URL: http://sorino.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fina gumman! =))

Duktig hon är......

2010-09-29 @ 22:11:26
Postat av: Loella

Så duktig! Jättesöt då hon spurtar iväg så fort du släpper henne :)

2010-09-30 @ 13:17:25
URL: http://stallbrudarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0