seeg dator?

Är det bara min dator som blivit heeeelt seeg?
Det tar typ 10 minuter att ens komma in på blogg.se så det har blivit kass uppdatering sista dagarna..
Iallafall så blev ju poan vaccinerad igår så idag så gick jag ut och gick med henne en sväng=) riktigt mysigt faktiskt, och det var ju bra att jag också fick motion, (hahaa är lite smålat av mig:$)
Ikväll blir det iallafall inte hoppning på ridningen utan teori men vi skulle visst ha löshoppning så de blir väll kul endå:)
Ska försöka blogg ikväll också om jag får mig in vill säga, och glömm inte bort frågestunden!
http://norrlandsryttare.blogg.se/2010/september/fragestund-2.html#comment (länk)


/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0