ute ritt med tjejorna!

Hejsan.
Idag så följde Olivia mig hem och red Vanillin. Nu får jag lixom börja rida Bella ordentligt igen. Så vi for ut en sväng. Bella skötte sig superbra idag inga dumm heter som hon gjorde sist. Asså hon drog inte iväg med mig eller något sånt. Men nu vet man ju inte om det var för att jag hade med mig Vanillin men det lär jag väll märka imorgon typ.
Olivia som red Vannis gick det jättebra för också. Vanillin gjorde ingenting som vanligt. Hon brukar ju kunna bocka osv medn inget värre typ:)!
Hon var inte lika sur idag, efter som att vi var utomhus. Hoppas hon inte är brunstig på lördag då vi ska tävla. om jag tror att hon kommer vara....:(!

Imorgon blir det ute ritt för Bella och Vila för vanillin. Men funderar ändå på att skritta Vannis 30 min.
Mina små Flickor!

-kram Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0