amanada-valborg

Valborg idag/ikväll, ska själv fara till Angelina som fyller år, grattis till hon =D Sen kommer jag vara med henne och några andra vänner, blir nog super :)
Vad ska ni själva hitta på ikväll?

Får hoppas jag inte är allt för trött imorgon eftersom jag ska tävla på skellefteå ridklubb med Pikkan och Pedro, det är bara en träningstävling så jag tar det som sakt bara som en träningsgrej. Gia ska få vara hemma, men henne ska jag troligtvis tävla den 28 maj i sandgärdan.
Åter till imorgon, ska ju tävla Pedro, syrrans ponny i 6O cm, bara för han ska få komma ut och ha skoj och visa upp sig som han älskar, känner själv att jag kommer sitta med ett leende på läpparna hela banan och bara försöka hänga med och hoppas att han lyfter benen, :D
Sen ska jag hoppa Pikkan 8O cm och 9O cm. Men vi tar klass för klass, så börjar som sakt med 8O cm och så hoppar jag den så får vi se hur hon känns och då får vi se om jag hoppar 9O också, även beroende på hur underlaget verkar:)


Pedro får stå för bilden idag =D

Kommentarer
Postat av: Nelly

lycka till imorgon :) det kommer säkert gå jättebra med både Pedro & Pikkan! (:

2011-04-30 @ 18:24:28
Postat av: Martina

Kan du inte lägga upp ett inlägg om Pedro med info och bilder? :)

2011-04-30 @ 18:48:10
Postat av: amanda

jag ska sitta hemma själv och hoppas på att pappa blir frisk:D

2011-04-30 @ 19:06:14
URL: http://fyraryttare.blogg.se/
Postat av: therese

sv: nej hon är fortfarande borta..

eftersom hon är/var 11 år så har hon mest troligt gått och gömt sig någonstans och stilla somnat in, för mandel är för lugn för att hon ska ha blivit tagen av t ex en räv....

2011-04-30 @ 19:15:23
URL: http://wisehead.blogg.se/
Postat av: jessica

sv; Tack :D



va fin blogg du har :)

2011-04-30 @ 23:08:02
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: lina :)

ska inte någon av ni till vännäs och tävla nästa helg? :)

2011-05-01 @ 11:54:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Kajsa

Pedro ser nt ut som en ponny. Han har ju jätte stor galopp o allt.



Visst han e ju valack men ändån :D

2011-05-02 @ 10:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0