amanda-anna baker träning

Idag hade jag ju dressyrträning för Anna Baker med Pikkan, och det känndes jättebra!
Vi lastade kring halv 8, och min träning började klockan 9. Det var i gummark på SARF.
På framridningen var hon ovanligt lugn och avslappnad för att vara på ett annat ställe och hon skötte sig jättebra hela tiden, sen när själva träningen började gick också super, först stod vi och pratade och jag berättade om henne osv.
Sen red jag lite och sen tränade vi speciellt mycket på övergångar och flytta för skänkeln.
Och Pikkan var jätteduktig och Anna tycker jag också var jättebra, hon förklarade och berättade ordentligt osv, hon tyckte också Pikkan såg jättefin ut för sin ålder och hade bra balans, orkade bära sig själv bra osv, och att hon självklart är redo för LC och LB dressyrprogram i nuläget! =)

Film från igår då vi var och hoppade på utebanan.

 

Film från i onsdags på hoppspecialen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0