amanda-dressyr

Åkte ju in till ridhuset ikväll för lite dressyrträning med Pikkan. I början gick allt skit, hon var springig, stark och ville inte alls jobba, men efter ett tag, kanske 15 minuter blev hon verkligen superfin! Red igenom LB:1 och vissa ställen blev det lite missar osv, men hon var så fin, frammåt och lätt i handen och ja, gick som en klocka.
Sen passade jag på att träna lite förvänd galopp, i början bytte hon mycket fram och tillbaka, men efter några gånger förstod hon nog vad jag ville att hon skulle göra, så då höll hon förvänd galopp och var så duktig så, lilltjejjen♥
Sen duschade jag henne och var med Ebba, Olivia och Nellie i stallet när dom höll på och pysslade med ponnyerna dom ska tävla på Söndag :)
Fick tyvärr inga bilder idag, men tog själv en bild på henne efter ridpasset i gästboxarna på stallet :)

Nu ska jag först duscha sedan gå ner i köket och äta rostat med oboy, så gott och speciellt nu när jag är så hungrig. Sen ska jag sova eftersom imorgon ska jag vara på ridhuset halv 9 med båda ponnysarna och då blir det programridning som jag skrivit tidigare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0