amanda-Gia

Tänkte ifall ni undrar om Gia, många som frågat om såret osv.
Hon trampade ju sig för några veckor sedan, just efter tävlingen på srk. Så då stod hon i typ en vecka, sen skrittade jag henne en vecka och sen börjat rida lite mer ordentligt men endå lugnt, mest i skogen och sånt och såret har läkt bra och det har inte blivit några problem med det.
Men nu fick hon ju istället typ eksem, hon blev solbränd där hon är rakad och vit, det blev uppsvullet osv, så har mest bara gått ut och gått med hennne eftersom vill inte ha sadel på det, men nu har hon haft eksemtäcke i hagen så det är imprincip helt borta nu, så nu ska hon börjas rida mera ordentligt igen.
På söndag ska jag in och duscha henne då hon inte är så vacker just nu, så ska nog även då rida lite dressyr på utebanan och då kanske det blir några nya bilder på henne =)


Fast i måndags var jag ju in och hoppade henne, och hade ju lovat film också, men jag har inte fått någon film ännu, tyvärr. Men ni får den nog senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0