amanda-gia

Red ut med Adelina och Pedro idag, hade själv Gia och vi var ute i ca 5O-6O minuter ungifär. Vägarna är ju inte så jättbra nu för tiden men skritta och trava gick bra, kunde även ta lite galopp på ett ställe. Gia skötte sig jättebra idag, blev bara lite pigg efter galoppen men lugnade ner sig igen väldigt fort :)

Ikväll ska jag troligtvis in till ridhuset med Pikkan och rida dressyr, skulle behövas då hon är full med engeri just nu. Sen imorgon har jag programridning, ska rida LC:1 med Gia (som inte blev av förra helgen) så gör jag det imorgon istället, sen ska jag rida LB:1 med Pikkan eftersom jag ska tävla det med henne den 8 Maj. Har just kollat igenom programet, kunde det inte tidigare men känner mig ganska säker på det nu, så ska nog rida det nu ikväll.
Vem vet, kanske blir det lite bilder eller någon film om jag har tur :D



Gia har dessutom börjat få fram sin sommarpäls nu, glaaad! =D
Här på bilden åvan är ju huvudet jättelurvigt:$

Kommentarer
Postat av: Amanda

Okeej, synd hade varit roligt att se er tävla! :D

2011-04-29 @ 18:11:13
URL: http://muppponnier.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vart ska du tävla nånstans den 8 maj då? :)

svara gärna i ett inlägg!

2011-04-29 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0