amanda-godmorgon

Blir så less på vädret, fortfarande blåser det jättemycket. Hade det inte blåst så hade det varit riktigt härligt då det är varmt och jättesoligt ute. 
Jag vet jag inte hur det kommer gå att rida ute idag, så vi ska kanske in till ridhuset och rida lite, skulle iallafall vara jätteskönt att få komma in och göra det.

Syrran släppte iallafall ut ponnyerna imorse, men jag gick ut och mockade osv, sen gick jag ner för att kolla underlaget på ridbanan, och det är betydligt bättre, om några dagar borde det gå att rida där! Plockade även bort några hinder och mina ''klossar'' som blåst iväg och låg typ överallt, men nu är allt ihopsammlat igen!=)


Har inga nya bilder heller, igår skulle igentligen angelina fota mig men det gick ju inte pga av vädret,
men hoppas det lugnat ner sig någon dag till veckan så ni kan få några nya bilder :)

Kommentarer
Postat av: Anonymt!

hejhej !!!

jag undrar var ni redigerar era FILMER ?

Typ, hur ni tar bort ljudet, lägger in musik och sådant?



Tacksam för svar i MEJLEN ! :)

2011-04-18 @ 10:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0