amanda-hoppspecialen*film*

Först idag tog jag och Gia en prommenad, det var härligt ute och jättevarmt, typ 2O grader varmt i solen!

Sen hoppspecialen med Pikkan, gick sådär. Vi hoppade såkallade ''huset'' men var ganska nära mellan hinderna, dvs att det blev svåra svängar osv. Vissa språng blev bra medans andra inte, känndes inte som jag fick in någon riktigt takt i galoppen, men men. :)

Efter det red jag även Pedro, (syrrans ponny) på en uteritt. Tränade mycket på övergångar mellan galopp och skritt och även lite skänkelvikningar. Han skötte sig bra men riktigt pigg.

Film på Pikkan från idag, flera fotade så jag hoppas det kommer bilder sen också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0