angelina-båda.

Hann rida båda idag även om jag fotade Amanda. For ut på Bella vid kl7 sen var jag ute i 40min. Direkt när jag kom hem så tränsade jag Vannis och for till min grannes grusbana. Där red jag lite barbaka några volter sen for jag efter sen grus väg igalopp och hon var astaggad. Det var ganska svårt att sitta still utan sadeln ;)!

Imorgon ska jag försöka hinnna rida båda också. Ska ha Vanillin på onsdag i hoppspecialen. Ska ju tävla i dressyr på lördag med Vanillin :D! LB:1 & LA:1. Sen den 1maj är det en utomhus hoppning (tränings tävling) ska kanska tävla 90-100 med Vannis och 70-80 med Bella :) Men har inget bestämt än!


Kommentarer
Postat av: julia

visst är vannis en c-ponny?:)

2011-04-12 @ 16:23:32
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0