angelina-brunst

Glömde att berätta att Vannis är i brusten.... Igår när vi skulle hoppa upp på ponnyerna så luktade Bella och Vannis på varann och då burstade Vannis. Hon kissade nästan på mig :O! Så hon är mega brunstig. Känner ingen pepp till tävlingen imorgon.. Hon kommer att tjura som fan. Men vi får göra det bästa av situationen. För bara sitta precis som vanligt och försöka driva henne frammåt ändå!

Nu ska jag ut och rida på Bella. Tror det blir lite dressyr på gården :D. Har köpt ett nytt pannband till henne!
ett swarowski pannband av min kompis :D! Det är borta 4 stenar med det märker man inte :D!


Så fint :D!
Sen ska jag med Vannis tillridhuset och ridaigenom henne och duscha henne. Sen ska jag sova :D! haha men jag är fortfarande nervös för i morgon. Får hoppas det lugnar ner sig före start iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0