angelina-igår

For jag till ridhuset och Bella var så himla fin. Lite små jobbig ibland med annars funkade hon superbra. Gjorde lite över gångar från skritt till trav och volter och serpentiner. Hon jobba riktigt bra mot slutet. Då la jag ner henne på volten. Hon tyckte det var så skönt :]!
Sen direkt efter det så for jag ut på en vanligt sväng med Vanillin. Hon va snäll. Men blev rädd för trafiken... som Vanligt då!

Kommer nog snart fara och hoppa med Vanillin igen.. Vet att det blir ganska mycket hoppning men jag hade tänkt hinna hoppa 1 meter bana innan 1 maj. Så blir kanske i morgon eller nån dag i helgen. Hoppade ju inte så mycket sist och mer gymastik hoppning. Sen så ska dom skos nästa fredag. Känns så jävla skönt för dom behöver verkligen klippa ''naglanra'' haha nä men dom har så långa hovar nu.. Eller långa och långa. Dom behöver bara verkas ner lite.

Ska snart fara ut på en sväng. Får se vad jag ska hitta på med dom idag!

Bilder från i Tidags.













hihi film kommer kanske sen från igår när jag var på ridhuset :)

Kommentarer
Postat av: Marion

Fina bilder :)

2011-04-21 @ 17:56:43
URL: http://lexinda.blogg.se/
Postat av: amanda

så fina!:)

2011-04-21 @ 23:46:49
URL: http://norrlandsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0