angelina-ponnysar

Har ridigt båda min ponnysar nu. For till ridhuset med Vannis och hoppade studs och muren och ett trippelbarr. Hon var lite små surig och bytte galopper före hinder och höll på som fan. Men hon var endåfin. Men hon är fortfarande superbrunstig. Innan vi for så böjrade hon kissa för Bella.. igen... Men det är så dom är och det är bara ta det för vad hon är! Så jag gjorde det bästa av situationen och bara sket i det. Sen testade mamma att rida henne :D Hon travade och det såg ändå bra ut. Fösta gången mamma någons sin rider henne ;)!

Hammi (våran shettis) följade också med. Lisabeth (min lillasyster) Red på honom och hoppade några skutt. Hon galopperade för föstagågen på han också!

Sen så for jag ut på Bella. Olivia tog lite kort på oss så det kommer också upp snart. Vi hoppade över ett dike:') Fast det tog tid innan vi fick oss över. HAHA men hon va lite tjoligt helatiden.
Ikv kommer sadel pia och kollar sadlar på ponnysarna! hoppas.....















mer kommer sen!

Kommentarer
Postat av: nellie

fina :D!<3

2011-04-19 @ 17:31:54
Postat av: amanda

sv; jo tjena, tål lite kritik kanske?

2011-04-19 @ 18:55:26
URL: http://amandasbiilder.blogg.se/
Postat av: Fanny

Super fina, Skulle man inte kunna få se några bilder på Hammi och din lilla sysster oxå? :D

2011-04-19 @ 19:13:32
Postat av: Dessan

snyggt ;)

2011-04-19 @ 23:24:33
URL: http://teslans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0