angelina-smälter!!

Nu smälter det som rakarn ute! det är +9grader! Så härligt! Fast det är ingen solframme.. Men skit samma det är asvarmt!
Blev intervall träning för Bella idag igen! Hon var inte ens svettig efter denna gång så det har verkligen hjälpt henne mycket! Så jag tänker fortsätta på tordag :D! Hon har fått riktigt stark galopp nu. Är så lycklig! Hon försöker verkligen nu och jag med. Och när båda vill så händer det massor med saker! Älskade Bellabus kanske blir en häst tillslut ;).

Sen for jag ut en sväng med Vannis i 1 timme. Hon var vädligt taggad i början. Och lite skvittig men sen lugnade hon ner sig. tog 2 långa galopper och det var så härligt! Hon fuknar superfint på 2 delat!

Nu kommer en film från igår. Hon var lite spänd men asså kolla slutet!!! Hon ökar så hilma snyggt i traven!




Föresten så har jag anmält mig till en LB:1 & LA:1 den 16 april! (med Vannis)

Kommentarer
Postat av: Sofie H

Åh vad fin! Kan bara hålla med, gud vad snyggt hon ökar. :DD

2011-04-03 @ 15:46:34
URL: http://loewen.blogg.se/
Postat av: M

Vannis är så grymt snygg!

2011-04-03 @ 15:51:46
Postat av: E M M A

Hon har blivit så himla fin! Skillnaden från filmerna när du precis fått henne är enorm. :)



Kul att du ska tävla dressyr med henne, det kommer nog gå galant, tror jag :)

2011-04-03 @ 16:10:07
URL: http://emaapemma.blogg.se/
Postat av: ¤ Success ryttarna ¤ - Emelie

alltså hon är sååå underbart fin! Längtar så grymt mycket tills jag och nordisen hemma kan göra desamma!

Ställ gärna en fråga i frågestunden, du blir länkad! :)

Kramis/successen

2011-04-03 @ 21:07:42
URL: http://successen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0