Angelina-sol

Idag är det strålade sol och varmt. Ska kanske till ridhuset sen med Vannis och hoppa studs med Amanda. Och sen Vet jag inte riktigt vad jag ska göra med lilla Bella bus.

Och nu hade jag tänkt att anmäla mig till en tränings tävling på Skellefteå Ridklubb. Men båda mina ponnysar.
Hade tänkt mig 70-80 med Bella och 90-100 Men Vannis. Bella hoppar ju så jävla fint just nu så det är dags att dra igång med tävlingarna nu. Och Vannis är ju så olika från tävling till tävling så det är bara att rida på med henne :) För Bella är klasserna alltså LD-10 & LD och Vannis LB & LA. Nu gäller det bara att jag ska orka rida båda också så jag måste äta bra och sova mycket dagen/dagarna före ;)! HAHAHA!


'Nu är all snö borta Eller nästan överallt och det känns så jävla sköt :D!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0