amanda-dressyr

Åkte in till ridhuset ikväll för lite dressyrträning. Angelina var där med Bella och vi tog även med oss Pedro och Olivia red honom då.
Iallafall så red jag Pikkan med sporrar och hon var så sjukt jäkla sur, sparkade bakut hela tiden, så tog av mig dem igen. Jag fick knappt nudda sporren på henne, haha så det var inget för henne iallafall..
Efter ett tag gick det bättre igen och hon blev riktigt fin, red mycket tempoväxlingar och nån skänkelvikning.
Sen så red jag Pedro på slutet, och han var jättejobbig stark osv så blev lite längre än vad jag todde, men red tills jag fick honom hyffsat mjuk och inte lika springig längre. :)

blogg.se laggar och de funkar inte lägga upp någon blogg, allt är jättesegt så jag orkar inte göra något fler inlägg idag..

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Ska nån av er till Ridklubben dundret å tävla?? :)

2011-08-09 @ 00:30:49
URL: http://muppponnier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0