amanda-dressyr på ridhuset

Åkte ju ner till ridhuset och red dressyr, hade ju tänkt rida båda ponnyerna men istället följde Adelina med och då red hon Pedro, känns riktigt bra att hon rider honom ibland då hon rider honom mycket bättre än mig och kan då rida honom lite ordentligt :)

Iallafall så red jag Pikkan, och hon var faktiskt riktigt fin, vi kämpade lite med den förvända galoppen som går lite trögt men gick klockrent en gång i varje varv och då slutade jag med det. Hon vill ju själv gärna byta galopp då det blir betydligt lättare för henne. Annars så red jag även igenom LC:2 dressyrprogrammet som jag ska tävla nästa helg och det känndes hyffsat, måste bara jobba lite mera med vänster sidan, så blir en hel del träning med det till veckan.
Olivia följde ju med och fotade, massor med härliga fina bilder, så tänke jag kan bjuda på några iallafall :D


VÄRLDENS FINASTE PIXAN ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon är så himla snygg!!

2011-08-13 @ 08:56:50
Postat av: Ellen

Vilket fint ekipage! :)

2011-08-13 @ 10:41:46
URL: http://Http://ellenshestliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0