amanda-dressyr

Red Pedro även idag ett dressyrpass på ridbanan men lite annan uppläggning. Andvände mig inte av travbommarna idag, utan red mest på en volt och få samma känsla som tidigare. Men fick inte riktigt samma känsla då jag inte andvände mig av travbommarna och långsidorna att göra öppna/sluta på, men han gick endå hyffsat bra, men han känndes lite trött ibland, fast red ganska hårt. Ställde upp filmkameran på ett hinderstöd och filmade lite, dock hamnade jag rätt så ofta utanför bilden men ah, ni kan få se film endå.
Hade ingen matchning alls, så den får ni inte klaga på, rider alltid såhär då jag rider hemma, haha ibland kan det vara ännu värre.. ;)


Förrästen, visste ni att Pedro varit ridskoleponny? ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gosh vad snygg han är!



Liks vissa hästar gör sig väldigt bra på bild, men kan se helt annorlunda på film på ett dåligt sätt.



Men Pedro för fasiken ännu snyggare på film! Jäklar vid fint han rör sig! ser så harominsk ut!



och det är ju självklart mycket cred till dig! ni passar väldigt bra ihop!!

2011-08-01 @ 20:40:10
URL: http://mandapanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är så grymt snygg!!!

ridskole ponny syns det verkligen inte att han har varit :O

2011-08-01 @ 22:32:50
Postat av: sophie

va fint du sitter :)

fin pedro också :)

2011-08-01 @ 22:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0