amanda-film från idaträningen

Första filmen är filmad i början av November 2010 tror jag det var, det var iallafall våran första träning för Ida, och jag själv var jättenöjd efteråt minns jag. Hon kickar rätt så mycket i galoppen som ni ser, det händer fortfarande ibland men inte alls ofta längre.



Andra filmen när nedan är från Ida-träningen idag.
Har faktiskt aldrig tänkt på att det är någon speciell skillnad på henne från då och nu, men när man ser film på det själv så ser jag faktiskt själv skillnad!
Och även hon går som hon gör idag så har jag börjat få mer press på mig själv, på den första filmen var jag som sakt jättenöjd över ridningen, men ifall det skulle gått sådär nu skulle det nog kännas hemskt.




Så jag själv har haft väldigt dåligt självförtroende och inte haft så stora förhoppningar, men det går frammåt för oss, hon känns faktiskt riktigt perfekt för mig just nu, vi är inte perfekta, det är långt kvar dit, men för mig så känns det så, men med mera träning kommer vi nog komma längre fram vi också, fina lilla Pikkan♥
Hon har flera år framför sig!

släng gärna iväg en kommentar vad ni tycker!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hon ser mycket lugnare och bekvämare ut nu. OCh du har även förbättrat din sits otroligt mycket! keep up the good work!

2011-08-09 @ 22:55:38
URL: http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/
Postat av: Maja

Hon ser verkligen mycketmycket finare ut, du är så duktig!! Fortsätt såhär!

2011-08-09 @ 23:01:06
Postat av: M

Stor skillnad! Framför allt så ser ni mer samspelta ut nu. :) Och så ser det ut som att Pikkan är mer avspänd och mjuk nu. :)

2011-08-09 @ 23:15:31
Postat av: Mye Nordlund

Jag tycker det är stoooor skillnad:)! Bra jobbat Amanda!

2011-08-12 @ 10:53:16
URL: http://ponnysesamestreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0