amanda-idaträning

Somsagt så har ni säkert sett Angelinas inlägg, hoppas verkligen det kommer ordna sig för henne och ponnyerna, hon är verkligen en person som tänker på hästarna i försa hand, hon lever för dem och har kommit riktigt långt med båda, hoppas hon snart är tillbaka hit igen, ♥
Tills dess kommer jag blogga själv, och ska göra så gott jag kan för att hålla igång bra uppdateringen!

Red dressyrträning för Ida idag, och gick lite fram och tillbaka för oss, eller hon till början ville hon inte riktigt ställa vänster, men mot slutet var det helt borta och hon känndes normal. Vi fick träna på att hålla koll på båda sidorna då, lite skänkelvikning och lite förvänd galopp.
Skänkelvikningarna gick mycket bättre idag än sist, och Ida tyckte även det, hon sa dom var jättefina. Förvända galoppen går lite trögare, hon har väldigt lätt för byte så jag måste rida ihop henne så mycket för hon ska orka den förvända, men går svårt endå, några gånger gick det bra iallafall, men jag orkar knappt rida, haha :$
Men i helhet så är jag riktigt nöjd, min lilla ponny är så duktig. Ida tyckte också hon blivit ännu finare sedan sist.
3 bilder klippta ur en film, håller på med filmen nu så den kommer senare :)

Kommentarer
Postat av: M

Av det lilla man kan se på bilderna ser hon ut att ha blivit jättefin! :) Ska bli kul att se filmen. :)

2011-08-09 @ 20:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0