amanda-morgondagen

Imorgon ska jag försöka, hihi stiga upp tidigt! 
Har tänkt rida på förmiddagen och hinna med allt i stallet innan mitt på dagen, får se ifall jag lyckas!

Iallafall så ska jag rida Pikkan igen, nu har hon vilat 5 dagar så nu ska hon igång igen, och vi kör igång med en vanlig lite lätt ridpass ute i skogen, kan tänka mig en busig pigg ponny så som hon sprang och tokade i hagen idag;)

Pedro gick ju inte så bra idag, imorgon ska jag försöka ta mig på en uteritt, kanske även lite backträning, sen så kör vi dressyr på söndag igen.

Gia står och tjockar sig i hagen och käkar gräs, men ska försöka få några söta bilder på henne också som jag kan bjuda på, kanske ni är intresserade att se bilder på henne i nya täcket och grimman?

Så skulle ni vilja se några bilder på Gia i nya regntäcket och grimman?:D

Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

Jaa, visa fina modellbilder nu! :)

2011-08-06 @ 00:18:37
URL: http://onlyjumpingriders.blogg.se/
Postat av: Lilli<3

Ja det skulle jag vilja se ;D

2011-08-06 @ 10:25:17
URL: http://bettyorover.blogg.se/
Postat av: jossan

ohja !!

2011-08-07 @ 20:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0