amanda-regn

Hästarna sov ute inatt och det har regnat hela natten, himla tur att jag tog på dem täcken igårkväll iallafall. Men dom fick komma in nu på morgonen en stund, tror dom längtade in. Alla tre ponnyerna gnäggade när jag kom och dom hade brottom in så dem fick äta sin frukost inne imorse, så släpper jag ut dem snart igen.

Idag lutar det åt att jag ska ner till stan en sväng, orkar inte sitta hemma hela dagen och vänta på att det ska sluta regna, så då blir det nog stan istället en sväng.
Så blir det att rida senare ikväll isåfall :)


Kommentarer
Postat av: sofia =)

jätte fin bild? =)

2011-08-08 @ 15:52:39
Postat av: Sara

Riktig nice outfit ! :D

2011-08-09 @ 15:58:10
URL: http://medryttarensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0