amanda-resultat från i helgen

Är trött, så ska bara snabbskriva ett inlägg om i helgen, har iallafall haft det jättekul!

Första klassen första dagen var en LD, (8Ocm), hon känndes riktigt fin, dock fick vi ett oturspet på ett räcke, annars så gick allt kanon. Lite ovanligt att Pikkan river då det inte alls händer ofta.
Fick tyvärr ingen film från den klassen då vi upptäckte att minneskortet fanns hemma..

Andra klassen var en LC, (9Ocm) framhoppningen känndes hemsk, inne på banan gick det betydligt bättre och hon var jättefin, fast vi rev ett hinder där också, men det var bara mitt fel då jag gick på henne för tidigt mot hindret.
Första hindret blev ej med på film.


Andra dagen, så startade jag LC, hon känndes fin och pigg och vi kom igenom felfritt. Hoppade bra och var possitiv, helt nöjd.



Var tveksam om jag skulle köra LC+5 som var sista klassen, men jag gjorde det och hon känndes fin, men tror hon blev en aning trött och lite tjurig mot slutet. Var även första gången vi tävlade 95cm, 4 fel blev det men är helt nöjd endå.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är så jätteduktig!

Såg jättefint ut.... =D

2011-08-28 @ 22:21:31
Postat av: Loella

Heja heja :) Så söt hon är då hon tjurar, hihi

2011-08-29 @ 09:32:37
URL: http://cedlo.blogg.se/
Postat av: Nelly

det såg superbra ut verkligen! :D du rider så himla fint :') himla söt ponny har du också ^^ jag tror att hon kommer bli en kanonponny i framtiden :D

2011-08-29 @ 17:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0