amanda-ridningen

Pikkan: Fick som sagt lite gymnastikhoppning. La upp först två galoppbommar, sedan tre studs och sedan en galoppbom. Hon gick super hela passet.
På uppvärmingen blev det mycket övergångar och halter, tränade även lite på bakdelsvändning, framdelsvändning kan hon sen tidigare och idag provade vi på bakdelsvändning för första gången. Första gångerna tyckte hon det var lite svårt, sen gick det hur bra som helst! Hon försöker och lär sig så himla fort.
Hoppningen gick super hela tiden, men blev inte så många gånger då hon skötte sig så bra.

Pedro: For jag ut och skrittade på barbacka i typ i 2O-3O minuter, sen gick jag ner till ridbanan och kännde på honom i typ 5-10 minuter, gjorde lite övergångar mellan skritt och trav och han var riktigt fin :)

Sen nu sitter jag hemma hos Angelina, hihi =)
Imorgon har jag inga planer så vi får se hur ridningen blir.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Älskar bilden ! :D



sjukt fin häst !

2011-08-14 @ 02:20:54
URL: http://topclass.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlig bild!

2011-08-14 @ 19:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0