amanda-semester

Okej, även jag ska åka på semster ett tag, bestämmdes idag så därför har jag inte skrivit något om det tidigare. Men vi kommer inte vara borta så länge, kommer hem på torsdag kväll.
Vi kommer åka upp till happaranda, gå på ikea, hööks osv, sen ska vi nog också över en sväng till Findland osv.
Så då tar även jag en liten semester från bloggen och bilddagboken, men kommer lägga upp något fler inlägg ikväll, eventuellt så kommer vi ha tillgång till dator, och isåfall blir det uppdatering endå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har gjort din header? alltså så att den typ byter bilder? :o

2011-08-01 @ 20:18:46
Postat av: ellen k :)

Äru där på lördag? Ska nämligen också till Happis/Hööks då. :D

Och det stavas finland, heheh..bara för att jag är finsk och bor typ 50min från Haparanda, bor i Övertorneå som ligger lika nära Finland som Happis gör. Intressant info, höhöh..

2011-08-02 @ 23:42:38
Postat av: michelle

vad heter du på bilddagboken?:)

2011-08-04 @ 22:05:37
URL: http://www.rockiesonmojo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0