angelina-dagarna går

Dagarna går så fort nu när man går i skolan. Man hinner nästan inte sätta sig vid datorn. Så här ser mina dagar ut nu typ.
Vaknar 06:00 släpper ut ponnyerna. Sen äta frukost sen skola, sen hem med buss som tar 30-40 min. Slutar vid 4 varjedag så är hemma 5. Äter middag rider båda ponnyerna. Ta in hästana sen duscha sen gå och lägga sig. Japp så är mina dagar just nu. Grymt ointressanta!
Idag red jag sjövägen med Bella. Det gick bra och hon kändes pig och frammåt. Lite seg i munnen men annars så!
Sen blev det ett ritt på Vanillin också. Hon var lagomt pigg. Hoppade inte runt eller så utan var bara snäll och mysig. Hon var även så igår. Tror att överskotts energi börjar vara borta :)!
Har just duschat så ska snart gå i säng. Är helt slut.
Lite bilder som mye fotat från tävlingen :D!
HAHA Jag spårade medn Linnea på kvällen (A)

Kommentarer
Postat av: Nelly

Superfina bilder! :) har du ingen film från vännäs? :(

2011-08-31 @ 13:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0