angelina-dagen ser ut såhär

Nu ska jag gå ut och gå med Vanillin i grimma och griskaft. Sen ska jag rida lite markarbete på Bella. Får se om jag rider markarbetet hemma på gården eller på kusmarksbanan. Hon ska iaf ha nått sorts markarbete. Sen ska jag smörja träns och sånt.
Idag är det drygt 18 grader ute. Och solen står högt på himlen utan moln! Jag har hunnit sola lite idag faktiskt 30min ;) Sen händer det väll inte så mke mer idag.
Men ni får ha en bra dag så uppdaterar jag mer efter jag har varit ute.

vackra ponny♥

Kommentarer
Postat av: Linn

ANGELINA: Sök på youtube på Kindoflinn



Det kanske inte behövs nu, men gjorde den till dig :)

2011-08-15 @ 13:39:49
URL: http://kindoflinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0