angelina-datasalen

Sitter i datasalen nu och gör ingenting. Vi får lunch kl 11:30. Så det är inte så långt dit.
Igår for jag till Bureå och hämtade mitt scapa schabrak. Hann inte uppdatera bloggen för att mamma hade datan. Jag red ingen igår. Bella & Vannis fick vila. Mamma ska börja tömköra Vanillin för att komma åt henne bättre och så hon ser mer om hon skulle visa någon hälta.
Idag ska jag bara rifda ut på Bella en vanlig ute ritt. Hon har fått tagit det lugnt hela veckan eftersom att vi ska till Vännes på meeting i helgen.
Idag då jag tog ut som hjälpte min mamma mig och det gick mycket fortsare då eftersom att man kan ta alla samtidigt då!

Nae nu ska jag inte sitta och lata mig vid bloggen mer. Måste hinna med skolan också!


Vi sätter iaf igång Vanillin väldigt sakta.. Vill inget ont ska hända henne igen. Även om det troligtvis var en hagskada. Kiropraktorn kommer då på återbesök om 2 veckor drygt. Ksk 3. Det är vi som bestämmer när vi vill att han ska komma:)!


Kommentarer
Postat av: rebecka

as fin blogg och fina bilder(: kika in på min vetja(;

2011-08-24 @ 22:32:40
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0