angelina-godmorgon

Bussen går om 10 min så gör ett snabbt inlägg.
Idag fyller min bror 18 så vet inte hur mke jag kommer hinna sitta vid datorn idag. Ska packa till tävlingen och fixa och försöka hinna duscha Bella på ridhuset. Men vi får se hur det blir med det. SKa bara försöka komma ihåg allt jag ska packa!! Idag kommer jag hem undefär vid 16:20 typ. Så det är bara gilla läget.  Om jag inte hinner duscha henne på ridhuset så får jag väl ta hinkar och svamp och pusta på henne här hemma! Men vi får se hur mke jag och Mamma hinner idag!
Är så sjukt taggad på att tävla nu :D!!!
Igår ringde dom om sängplatserna och det var bokat och klart. Dom sa att vi fick komma idag redan om vi ville. men det kommer vi inte att hinna tyvär..:/!
Måste verkligen dra nu hejdå!! Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0