angelina-haha

Asså så sjukt jobbit att gå skola.. Hinner ju ingenting..
Igår så red jag bara lite lösgörnade på Bella. Hon ska få fara ut idag sjävägen bara en lite mys ritt. Igår så var hon inaf superfin. Hon var superlätt i handen precis som jag vill att hon ska vara. Sen gjorde jag lite skänkelvikningar. Och det gick superbra! Hon gick till och med kvar i formen och jobbade ordentligt under sig. Hade hoppasadeln men utan sligbyglar. Fick ett bra stöd så jag kunde balansera upp henne när jag ville.
Hon är så fin nu! I morgon ska hon få vila sen bär det av till Vännes på lördag morgon! Är taggad till tusen verkligen!
Sen töm körde Mamma Vanillin. Gick inte så jättebra i börjad då hon bara backade och stegrade:O!? Inte likt henne.. Men det är klart hon är inte tömkörd på 1 år ksk. Så jag tror inte hon fattade ett skit;) Men sen gick det jättebra hon var faktiskt ovanligt fin :O! Hur bra steg som hellst och så riktigt snygg ut! Samma i traven hur sjukt snygg får man vara? Sen så när det gick så himla bra gav mamma sig.
Nu ska jag ut och rida Bella sen får vi se vad jag ska göra med Vannis:) Kanske ut på en sväng och öka travsträckan ännumer. Är sjukt taggad att få börja rida henne ordentligt. I slutet på nästa vecka kanske jag ska börja små galoppera på henne:D!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0