angelina-resultat efter helgen

LD: 80cm Lördag.
Frammridningen vart stressig. Men hon kändes bra. Framhoppningen var bra.
Inne på banan var hon duktig. Kröp dock väldigt nära alla hinder men klarade banan på 7 hinder fel fritt. Fick en super fin rosett!
LC: 90cm Lördag.
Frammridning superfin! Framhoppning, helt slut... Vägrade några gånger men gick in på banan och vi tog oss över 3 hinder sen så var krafterna slut. Känner mig ändå nöjd.
LC: 90cm Söndag.
Frammridning pigg och glad. Frammhoppningen ville hon inte ens hoppa 70cm... Hon bara stoppade och surade och var helt döv i både röst, ben och pisk.. Men gick in på banan. Hon stannade på första hindret. Sen tog jag om det då hoppade hon. Då utgick jag. Jag orkade helt enkelt inte rida mer och hon var bara tjurig.
Kan inte säga att jag är sådär jättenöjd över helgen.. Hon har varit så jävla envis och tjurig. Till och med tjurigare än jag.. Så ja. Vi får väll ta igen det på en annan tävling en annan gång.
Pratade även med min tränare sen och hon sa bara att vi tar nya tag och tränar mer. Sen tyckte hon att hon var ett riktigt sur sto!:)
Men jag tycker ändå hon va duktig med tanke på att det är hennes första stora tävling borta + meeting. Så det är bara att ta nya tag!! Jag hade iaf roligt som fick va med :D!

Kommentarer
Postat av: clara

Det är därför man ska ha en valack! ;)

2011-08-28 @ 19:51:10
URL: http://claraekholm.blogg.se/
Postat av: maja

fin blogg :),hur många hjälmar har du egentligen ?xD dum fråga jag vet men du har typ olika hjälmar på varje bild ;) !

2011-08-28 @ 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0