angelina-semestern

Hej allesammans!
Nu är jag änligen hemma igen och kan uppdatera bloggen som vanligt igen.
Ska nu berätta om min semenster i Eskilstuna.
Vi for lördag morgon ist för natt. Så vi var väll i bilen vid halv 6. Sen åkte vi ända ner till Eskilstuna och fixade våran stuga som vi hade på Vista sportcamping. Sen gjorde vi inte så mycket ytan vi bara vilade och for och åt på restaurang.
Sen på söndagen så for vi in till stocholm. Sen tog vi en spårvagn till Grönalund. Sen åkte vi massor med karuseller och åt massa gott. Tills slut var vi alla less och for till våra kusiner som bor i torshälla. Där stannade vi av och åt middag. Sen var vi där hela kvällen. Trevligt trevligt :D
På måndagen for vi till kolmården och kollade på alla djuren som fanns där. Och såg på delfin och fågel shower. Det var sjukt coolt att dom fick delfinerna att göra sånada saker som de gjorde. Vill ha en delfin :'D
Sen så red jag också på en Kamel xD! hahah de var sjukt kul! Sen for vi och åt på en till restaurang och sen for vi hem och myste framför tv'n.
Sen på tisdagen packade vi ihop alla grejor och for hemmåt. Stannade på en restaurang och träffade hockey spelaren Foppa :D
Sen åkte vi hem:)
Så jag har hunnit med massor med roliga och mindre roliga saker på denna resa :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0