angelina-skola

Då var första skoldagen av klarad. Ny skola och ny klass och såklart nya möjligheter! Går på Anderstorpskolan linje Handels. Ska bli spännade att lära känna alla nya klasskamrater och nya lärare. Känns ganska skönt att det inte var en super stor klass. Vi är 21 st. I morgon börjar vi 10:30. Så blir sov morgon.
Idag steg jag upp kl 06:00 tog ut hästarna sen gick jag in å fika och gjorde mig iordning inför skolan. Var faktiskt inte så nervös utan det gick väldigt bra för mig. Ska strax ut i stallet och rida och fixa inför kvällen då dom ska in igen. Är väldigt trött idag, och det är fortfarande super dåligt väder. Regnar och blåser helatiden.. Eller vetinte om det regnar men det är då svarta måln utanför mitt fönster. Tagg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0