angelina-stan

Har just vaknat och ska gå ner och käka lite frukost. Sen drar jag ner till stan en sväng med min lillasyster. Vi tar bussen 10:30. Sen så ska jag gå till en kiropraktor vid 11:30. För att jag är tydligen felstäld i höfter och rygg. Så nu ska jag också bli lika rak som Vanillin ;) haha!
När jag kommer hem ska jag rida båda. Det är ganska dåligt väder men inte jättefarligt endå. Det små regnar och är fuktigt ute. Men de får man leva med! Jag tror det blir ute ritt för båda om jag inte kommer på något annan att göra med Bella iaf.
Nu väntar frukosten! Ha en bra dag så uppdaterar jag då jag kommit hem :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken kiropraktor gick du till? Jag gick till en för ett tag sen och det är bland det värsta jag gjort. Tydligen var hela jag sné och fel.

2011-08-16 @ 17:53:45
Postat av: Mallan

När ska bella få sin unghäst vila? :)

2011-08-17 @ 14:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0