angelina-uppdatering!

Nu har jag tid att göra ett sanbbt inlägg.
Idag red jag bäckänget med Bella och det gick ganska bra.. Hon var välidgt skvitträdd idag. Så vi höll på gåomkull engång när hon bara kastade sig ner i diket.. men allt gick bra som tur är.
Sen red jag Vanillin och hade sadeln på idag. Gick riktigt bra. Men lagomt taggad är hon då! Igår vill jag inte ens prata om vad hon höll på med.. Eller måste ju endå(A) Hon typ studdsade på stället drog iväg i galopp engång efter en äng.. Osv. Jag var barbacka och bockade och allt.. Hon får ju inte galoppera med ja vad ska jag göra när hon bara far och ingen kan hindra henne? Hon har en grym överskotts energi just nu så jag kanske ska börja ha sadel varje gång nu så hon inte sticker med mig ;)!
Hinner inte lägga upp nå bilder ska iväg nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vanillin tänkte garanterat: "Äh matte sitter ju kvar.. nog kan jag dra en liten repa!" Vad kul att hon börjar komma tillbaka:)

2011-08-20 @ 17:16:10
Postat av: ryttartrion

snygg matchning på utrustningen! :)

2011-08-20 @ 18:51:52
URL: http://ryttartrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0