angelina-Vannnnnisss<3

Linade Vannis innan och efter jag red idag. Hon visade ingen hälta vad jag då kunde se. Och hon nickade inget med huvudet heller. Så jag tror att hon är på rikigt god väg just nu!! Red rundan som vanligt och travade bara den lilla sträcka jag nu gjort i 2 dagar eller 3? äh jag minns inte (A)! Sen masserade jag henne efter ridpasset. Mysplutt är vad hon är. Hon somnade typ :')


Ikväll börjar hoppspecialen om igen. Då ska jag ta med mig Bella. Vi brukar inte hoppa förstagågen utan vi brukar ha markarbete eller intervaller. Så vi får se vad det blir. Om det inte blir hoppning så får jag göra det en annan dag. Kanske i morgon? För jag vill hinna hoppa henne före Vännes meetinget!


Just nu sitter jag och kollar på tävlingar som ja varit med på.. Shit vad jag saknar att tävla Vanillin.. Helt sjukt så snygg hon är i ''tävlings utsustning'' grymt maffig och snygg! Här kommer lite bilder :'D
I wish you were free to jump whit me now♥

Kommentarer
Postat av: Elin Högström!<3

ÄLSKAR din blogg! :D

kolla gärna in min och släng in ett ridtips vettja :D www.elinhogstrom.devote.se

2011-08-17 @ 17:53:26
URL: http://www.elinghogstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0