amanda-b-ponny

Igår så hann jag aldrig uppdatera något, kom hem från skolan klockan 5 åt middag sen for jag iväg direkt igen, såg en teater med släkten, efteråt så stannade jag i stan såg paranormal activity 3 på bio med några kompisar, fyyy vad hemsk film, ursh.. Men iallafall så är det lika kul varje gång endå. Sen slutade bion efter 11 nån gång och så stannade jag i stan och umgicks med massa kompisar och sen började vi dra oss hemmåt klockan 2 ungifär, nellie sov hos mig och vi somnade kring 3 ungifär.

Idag så var det bara att bita ihop och stiga upp endå, för skulle nämligen vara på ridhuset klockan 9 och rida en liten söt b-ponny åt en som behövde lite hjälp. Så jag tog med Pedro då också så fick hon rida han medans.
Iallafall är det superkul att rida andras och nya hästar, speciellt en b-ponny, hihi ungifär 126 cm var han, och en riktigt liten ponny, tjurig och envis men endå riktigtfin då han gav efter :)
Hihi som ni kanske vet så älskar jag små ponnyer :$

Sen efter blev det att rida Pikkan och for bara ut barbacka i skogen, stenhårt överallt så det blev endast ett skrittpass, skrittade i ungifär en timme och hon var glad och pigg, men iskallt var det. Vill ha snö nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0