amanda-förlåt

Förlåt för värdelös uppdatering.
Men iallafall så red jag Pedro igår på ridbnan, var väldigt hårt och halt så jag skrittade bara och tränade lite skänkelvikning och bakdelsvändningar.

Idag red jag ut på honom efter bastuträskvägen, och blev rätt så mycket trav. Han var väldigt pigg men skötte sig snyggt, var ett tag sedan jag var ute och red kännde jag, på veckodagarna är det ju så mörkt så man får passa på nu när det är helg.
Tråkigtnog kan jag ju inte rida Pikkan nu heller eftersom hon tappade ju en sko. Och vill inte riskera snebelastning eller något liknande så hon får helt enkelt vila tills hovslagaren kan komma.

Är ju KM i hoppning nästa vecka, men just nu känns det inte så kul att vara med då jag knappt ridit ordentligt sista veckorna, hon trampade ju sig och då fick hon vila i en vecka och nu skon, får hoppas han kan komma nu i början av veckan och slå dit en ny sko. Men vi får se, har ju anmält mig, men vi får se hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0