amanda-km hoppningen

Ska bara skriva kortfattat nu då jag har lite brottom, hahah :D
Hade ju Pedro, och på framridningen var han superfin, och hoppade jättebra alla språng. Sedan fick vi stå och vänta på några ekipage och han somnnade till lite så på själv banan så blev de lite hackigt kom fel på några osv, ett hinder blev jättedålig väg, pedro ville hoppa av tidigt med jag ville få in ett språng till så då blev han osäker och stoppade. Men sedan hoppade han resten jättefint. Både han och jag hade kul och det var ju vårt mål så jag är nöjd över honom, han är ju trottsallt en dressyrponny.

Nu kommer några bilder fotade av Michelle Wik. Film kommer troligtvis senare!


Kommentarer
Postat av: Linda & Breki

Åh vad fina! men varför hoppar du aldrig gia längre? <3

2011-12-29 @ 19:23:15
URL: http://brekifrapvera.blogg.se/
Postat av: Petra

ser bra ut :)

2011-12-30 @ 00:26:44
URL: http://alwaystry.blogg.se/
Postat av: Emma

varför är det först nu du har börjat hoppa Pedro?

Han verkar ju super fin! :D

2011-12-31 @ 13:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0