amanda-mina fina

Åh mina ponnysar var sååå fina idag båda två!
Red först Pikkan, red på ridbanan på en volt, underlaget var helt okej då det halvregnat och varit hyffsat varmt idag så blev mycket övergångsträning mellan alla olika gångarter och hon jobbade verkligen super så gav mig rätt så fort.

Sedan så red jag Pedro, och han var också såååfin.
Tränade på samma och red övergångar, hur fin som helst i traven! Sedan började det regna, huh regn i december är inte okej:( Så blev inte så länge på han heller så gav mig.

Är iallafall supernöjd med båda två, och då blir man så nöjd och glad efteråt :$


Kommentarer
Postat av: Tilda

Kul att det gick bra! :D Nee, nu vill vi ju ha snö!! "/

2011-12-01 @ 20:41:11
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0