amanda-otur

Ska börja säga att jag hade det bra igår :D
Fick inte så mycket hästsaker men hade inte önskat mig något heller, så det kanske inte är så intressant för er, men fick en massa annat och så fick jag en jättesnygg hvpolo väska! Fick massor med pengar så jag får köpa något jag själv vill ha, men har ingenaning vad jag ska köpa för det!

Iallafall idag så hade jag otur..
Var ute och intervalltränade Pedro då helt plötsligt det flög iväg en sko. ÅHHH så typiskt!!! Han har inte haft lösa skor heller, och nu egentligen ska varken han eller Pikkan skos förän om ca 3 veckor, så dom ska ju inte släppa nu egentligen. FY vad jag blir arg, så nu får vi väll se om det blir nåogot KM överhuvudtaget.
Iallafall hade jag hunnit gjort 4 intervaller, sen var det bara vända om hem och skritta den långa vägen, blev drygt en timme, men mestadels skritt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0