angelina-Andreas Hesse

Idag tog jag Vanillin till ridhuset. Och då var Andreas Hessa fortfarande kvar. Så han direkt bah. Visa upp henne lite för mig..
Jag visade upp henne och sen sa han att jag skule komma till mitten och prata med han. Han gav min sjukt bra tips och bytte till ett 2 delat bett med remont grimma. Hon fungerade bra på det :D!
Men han sa att jag fick ha vad jag ville på¨henne men hans råd var det iaf.
Sen satte han sig upp på Vanillin och red henne. Shit så jävla snygg hon var!!! Jag önskar verkligen att jag var lika duktig som han. Galet så snyggt hon gick. Sen så gav vi oss. Hon är ju igång å så men vill ändå vara rädd om henne! Hon var lite svettig efter men hon flåsade ingenting iaf.
Andreas i mitt hjärta säger jag bara :D!
Film kanske kommer sen om jag vill lägga ut de :P
Nu har dom bestämt sig för att köpa Bella så nu är hon tyvär inte min längre!:(
Men jag lovar hon har världens bästa hem nu! Är så himla glad att hon hamnade med dom! :'D
Kommer sakna dig världens bästa Beauty For Bell!♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad konstigt det kommer kännas att se dig utan Bella. Ni var iallafall otroliga tillsammans!

2011-12-04 @ 16:01:26
URL: http://emmadays.blogg.se/
Postat av: Angelika

Lägg upp filmen :D

2011-12-04 @ 18:40:18
Postat av: Mye Nordlund

Film:D

2011-12-04 @ 19:37:57
URL: http://chevalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0