angelina-idag

Idag ska jag fara till ridhuset och rida ett ordentligt dressyrpass med lilla söta Vanillin. Jag vet att jag inte har skrivit så mycke de senaste dagarna men jag har inte haft tid eller ork. Så idag ska jag vara duktig hade jag tänkt. Men ska nu ut i stallet och mocka å städa lite. :)
Olivia ska troligtvis filma mig idag när jag rider. Så det kanske kommer upp en film på de senare ikv :D!
Förresten har glömt berätta att jag sålt 2 av mina outfits :)!
det Limegröna SÅLT!
Och det royal blåa:)
SÅLT!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Det gröna som passa så bra på vanillin !! :DD

2011-12-17 @ 15:16:25
URL: http://TheGloryDays.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

och VAD skrev jag som på något sätt sårade någon? Vet inte om du missade det men gjorde ett försök att bevisa att man faktiskt inte behöver vara elak för att vara intressant, men whatever.

2011-12-17 @ 18:35:47
URL: http://finastesweetie.blogg.se/
Postat av: A

Jag måste bara få veta vart det gröna schabraket är från? Vill du vara så gullig och svara till min mail, så blir jag jätteglad!

2011-12-17 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0