angelina-SUPPAN

Idag så red jag kurs för Andreas Hesse igen. Fast jag hade Suprise! (suppan).
Det gick verligen kanonbra! Suppan är så fin känslig för skänkeln och hjälper mig verkligen att rida rätt.
Jag känner verkligen då allt är bra och när jag kanske måste sätta till mig i sadeln eller lätta på tygeln eller nått!
Känner mig som återfödd igen :D! Galet så bra Andreas är!
Sen så for jag ut en sväng med Vanillin. Hon va pigg och glad :D!
Imorgon ska jag rida dressyr på Vannis. Olivia ska fota oss!:)

Kommentarer
Postat av: Malin :)

vilket märke har din hjälm? :D

2011-12-04 @ 20:24:09
URL: http://vanersborgryttarna.blogg.se/
Postat av: Jennie Börs - Newforestponnyer

Måste bara fråga om "Suppan" heter Unexpected Suprise egentligen? :) I så fall har jag nämligen provridit den ponny och det skulle vara roligt att veta vart hon hamnade. :)

2011-12-05 @ 11:41:03
URL: http://newforestponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0